Thursday, 30-Jan-2025, 18.24.19
Welcome Guest | RSS
Greek I Four Ελευθεροι Ελληνεs!!
Main
Sign Up
Login
Site menu

Section categories
ΚΟΣΜΟΣ [48]
Ελλάδα [173]
Ελλάδα
GAMES [0]
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ [2]
ΥΓΕΙΑ [4]
ΓΥΝΑΙΚΑ [1]
ΤΑΞΙΔΙΑ [0]
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ [3]
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ [3]
ΠΟΛΙΤΙΚΗ [14]
MEDIA [34]
SPORTS [8]
ΑΓΓΕΛΙΕΣ [0]
AUTO-MOTO [1]
LIFE STYLE [8]
ΧΡΗΜΑ [0]
ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ [0]
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ [0]

Tag Board

Our poll
WHAT MOVES LIKE
1. HISTORICAL
2. LOVE STORIES
3. THRILLER HORROR
4. COMEDY
5. ACTION
6. WESTERN
7. MYSTERY
8. ADVENTURE
9. WAR
10. PIRATE
11. KARATE
12. CHILD MOVIES ANIMATIONS
Total of answers: 24755

Statistics

: 30
: 30
: 0

Login form

Main » 2010 » December » 2 » Ποια τα νέα τέλη κυκλοφορίας ΙΧ 2011
19.21.05
Ποια τα νέα τέλη κυκλοφορίας ΙΧ 2011
Τι αλλάζει στα τέλη κυκλοφορίας ΙΧ 2011; Ποια τέλη κυκλοφορίας μειώνονται και ποια αυξάνονται ανάλογα με το έτος κυκλοφορίας, κυβισμό και εκπομπή ρύπων;

Μειωμένα τέλη κυκλοφορίας 2011 θα ισχύουν για τα καινούργια αντιρρυπαντικής τεχνολογίας αυτοκίνητα που θα πρωτοκυκλοφορήσουν την 1η Ιανουαρίου 2011, σύμφωνα με το φορολογικό νομοσχέδιο που θα κατατεθεί στη Βουλή τον Οκτώβριο. Oι αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας ΙΧ 2011 έχουν τα εξής χαρακτηριστικά:

1. Κατάργηση του κριτηρίου της παλαιότητας. Για όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα που θα έχουν ταξινομηθεί έως και την 31-12-2010 (και για τις μοτοσυκλέτες, ασχέτως ημερομηνίας ταξινόμησης) θεσπίζεται ενιαία κλίμακα υπολογισμού με βάση τον κυβισμό του κινητήρα τους.

2. Υιοθέτηση του κριτηρίου του κυβισμού αλλά με πιο αναλογικό τρόπο. Δημιουργείται μια πιο δίκαιη και αναλογική κλίμακα τελών κυκλοφορίας με την προσθήκη νέων κλιμακίων κυβισμού, προκειμένου το σύστημα να γίνει πιο αποτελεσματικό και να ανταποκριθεί περισσότερο στις συνθήκες της αγοράς, έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια.

3. Ενσωμάτωση του χωριστού ειδικού φόρου μεγάλου κυβισμού στα τέλη. Πρόκειται για τον ειδικό φόρο μεγάλου κυλινδρισμού κινητήρα για όλα τα ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες άνω των 1.929 κ.εκ., που είχε προβλεφθεί με το ν. 3775/2009. Τα τέλη κυκλοφορίας 2011 συμπεριλαμβάνουν τον τυχόν ειδικό φόρο οχημάτων μεγάλου κυβισμού:
Κυβικά 1-300 | Τέλη κυκλοφορίας 2011: 20 ευρώ
Κυβικά 301-785 | Τέλη κυκλοφορίας 2011: 50 ευρώ
Κυβικά 786-1071 | Τέλη κυκλοφορίας 2011: 110 ευρώ
Κυβικά 1072-1357 | Τέλη κυκλοφορίας 2011: 120 ευρώ
Κυβικά 1358-1548 | Τέλη κυκλοφορίας 2011: 220 ευρώ
Κυβικά 1549-1738 | Τέλη κυκλοφορίας 2011: 240 ευρώ
Κυβικά 1739-1928 | Τέλη κυκλοφορίας 2011: 270 ευρώ
Κυβικά 1929-2357 | Τέλη κυκλοφορίας 2011: 600 ευρώ
Κυβικά 2358-3000 | Τέλη κυκλοφορίας 2011: 800 ευρώ
Κυβικά 3001-4000 | Τέλη κυκλοφορίας 2011: 1000 ευρώ
Κυβικά 4001 και άνω | Τέλη κυκλοφορίας 2011: 1200 ευρώ

4. Περιβαλλοντική κατεύθυνση για τις νέες ταξινομήσεις αυτοκινήτων. Αναγνωρίζοντας τον σημαντικό ρόλο που μπορεί να έχει η φορολόγηση του αυτοκινήτου στην κατεύθυνση της μείωσης των περιβαλλοντικών του επιπτώσεων, τα τέλη κυκλοφορίας όλων των επιβατικών ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτων που θαταξινομηθούν για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1/1/2011 και μετά, συνδέονται αποκλειστικά με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα του κάθε οχήματος (γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο). Η σύνδεση αυτή ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα ασχέτως τεχνολογίας (βενζινοκίνητα, υβριδικά, πετρελαιοκίνητα κλπ). Αυτό εκτιμάται ότι θα έχει σαν αποτέλεσμα τη στροφή των καταναλωτών σε πιο «καθαρής τεχνολογίας» οχήματα με αντίστοιχες θετικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Τα περισσότερα κράτη μέλη της Ε.Ε. έχουν ήδη εισαγάγει φορολογικό σύστημα αυτοκινήτων (τέλη κυκλοφορίας και τέλη ταξινόμησης) που συνδέεται ολικώς ή μερικώς με τις εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα (CO2). Έτσι, τα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων που θα ταξινομηθούν μετά την 1/1/2011 είναι τα εξής:
Εκπομπές (γρμCO2/χιλιόμετρο): 0-100 | Τέλη/γραμ. εκπομπών: 0 ευρώ
Εκπομπές (γρμCO2/χιλιόμετρο): 101-120 | Τέλη / γρμ. εκπ.: 0,8 ευρώ
Εκπομπές (γρμCO2/χιλιόμετρο): 121-140 | Τέλη / γρμ. εκπ.: 1,0 ευρώ
Εκπομπές (γρμCO2/χιλιόμετρο): 141-160 | Τέλη / γρμ. εκπ.: 1,5 ευρώ
Εκπομπές (γρμCO2/χιλιόμετρο): 161-180 | Τέλη / γρμ. εκπ.: 2,0 ευρώ
Εκπομπές (γρμCO2/χιλιόμετρο): 181-200 | Τέλη / γρμ. εκπ.: 2,25 ευρώ
Εκπομπές (γρμCO2/χιλιόμετρο): 201-250 | Τέλη / γρμ. εκπ.: 2,5 ευρώ
Εκπομπές (γρμCO2/χιλιόμ.): Άνω των 251 | Τέλη / γρμ. εκπ.: 3,0 ευρώ

Με την παραπάνω κλίμακα, τα τέλη κυκλοφορίας μειώνονται περαιτέρω για μεγάλο αριθμό οχημάτων που ενσωματώνουν «καθαρές τεχνολογίες». Αντίστοιχα, τα τέλη αυξάνονται για όλα εκείνα τα αυτοκίνητα των οποίων οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα είναι υψηλές.

5. Αποκλειστική σύνδεση των τελών κυκλοφορίας των ΤΑΧΙ που θα ταξινομηθούν στην Ελλάδα μετά την 1/1/2011 μόνο με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

6. Όσον αφορά στα υπόλοιπα οχήματα (φορτηγά ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης, λεωφορεία, κλπ), θα υπάρχει αύξηση κατά μέσο όρο 10%σε σχέση με το 2010. Σημειώνεται ότι τα εν λόγω τέλη δεν έχουν αυξηθεί από το 2009.

Όσον αφορά τα νέα φορολογικά μέτρα για την ενίσχυση των εσόδων του προϋπολογισμού 2011, η κυβέρνηση απέρριψε την λύση της μετάταξης των προϊόντων στο του 30%. Εναλλακτικά, εξετάζεται η αύξηση του χαμηλού συντελεστή 11% στο 13%, ενδεχομένως και στο 12%. Επιπλέον, θα προβλεφθεί εξίσωση φόρου στο πετρέλαιο θέρμανσης και κίνησης από το φθινόπωρο του 2011, με παράλληλη εφαρμογή ενός συστήματος επιστροφής σε χαμηλά εισοδήματα με πολλά κριτήρια. Από την εξίσωση αυτή η κυβέρνηση προσδοκά να αυξήσει τα έσοδα κατά 1 δισ. ευρώ ετησίως. Τις πρώτες θετικές ενδείξεις για την πορεία των εσόδων του προϋπολογισμού διαπίστωσε το οικονομικό επιτελείο τον Σεπτέμβριο, καθώς το πρώτο 20ήμερο αυξήθηκαν κατά 22,4%. 
Category: AUTO-MOTO | Views: 478 | Added by: greekifour | Rating: 0.0/0
Only registered users can add comments.
[ Sign Up | Login ]
Search

Calendar
«  December 2010  »
SuMoTuWeThFrSa
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Entries archive

Site friends
  • Create a free website
  • Online Desktop
  • Free Online Games
  • Video Tutorials
  • All HTML Tags
  • Browser Kits


  • Copyright Greek I Four © 2025
    Powered by uCoz